Σχεδιασμός ιστότοπου: Κατσάνης Αλέξανδρος

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ 8-9-10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013

 

 

ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ BRAILLE

Περιγραφή Μεθόδου.doc
Microsoft Word Document 66.5 KB

 

Οδηγός ψυχοπαιδαγωγικών και διδακτικών θεμάτων για υποψήφιους ΑΣΕΠ όλων των ειδικοτήτων

Τιπούκειτος.doc
Microsoft Word Document 53.0 KB
Σύγχρονα_θέματα.doc
Microsoft Word Document 13.0 KB
Website counter

Δραστηριότητες των Μαθητών μας

Seamuse

Η Χάρις Μακρή, δημιουργός της Seamuse,

σχεδιάζει και παράγει φυσικά προϊόντα

περιποίησης προσώπου, μαλλιών και σώματος

με δικές της συνταγές για την ιδιαίτερη ανάγκη

κάθε επιδερμίδας.

Οι εκδόσεις-βιβλιοπωλείο «Σύγχρονη Σκέψη» προσκαλούν το αναγνωστικό κοινό στην παρουσίαση της ποιητικής συλλογής της Αναστασίας Ν. Μαργέτη «Τρίτοι από της Αληθείας», που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 1 Απριλίου 2016, ώρα 19:30, στον πολυχώρο «Αίτιον», στην Αθήνα, οδός Τζιραίων 8-10, πλησίον του σταθμού μετρό Ακρόπολης .

Το βιβλίο αποτελεί ένα ενιαίο σύνολο από τριάντα τρία ποιήματα κατανεμημένα σε πέντε ενότητες. Στα πλαίσια υποκειμενικής προσέγγισης του στοχασμού αρχαίων και νεότερων φιλοσόφων επιχειρείται μία ποιητική σύνθεση, που συμπεριλαμβάνει στοιχεία προσωπικής εμπειρίας.

Στην εκδήλωση θα μιλήσουν οι ακαδημαϊκοί: Θανάσης Νάκας (Καθηγητής Γλωσσολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών, Λάμπρος Σταύρου (Καθηγητής Κλινικής Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων) και  Χαράλαμπος Μαγουλάς (Δρ. Επιστημών Γλώσσας, συγγραφέας). Συντονίζει ο Σίμος Παπαδόπουλος (Επίκουρος Καθηγητής Θεατρολογίας Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης).

Το  βιβλίο "Τρίτοι από της Αληθείας" περιέχει ένα ενιαίο σύνολο από τριάντα τρία ποιήματα κατανεμημένα σε πέντε ενότητες. Στα πλαίσια υποκειμενικής προσέγγισης του στοχασμού αρχαίων και νεότερων φιλοσόφων επιχειρείται μία ποιητική σύνθεση, που συμπεριλαμβάνει στοιχεία προσωπικής εμπειρίας. «Τα ποιήματα αυτά είναι μαρτυρίες και τεχνουργήματα ψυχής, συνιστούν καταθέσεις / αποτελέσματα βαθειάς και επώδυνης κατάδυσης στης ψυχής τα πείρετα, κατά τον Ηράκλειτο». Βασίλειος Α. Κύρκος, Ομότιμος καθηγητής Φιλοσοφίας (από το βιβλίο).

 

ΣΥΜΠΛΗΓΑΔΕΣ

 

Ανάμεσα

φόβου και θυμού

ναυάγησαν τα πλοία σου.

Ύστερα μόνο ο βυθός.

Καθρέφτης του κόσμου

η θάλασσα.

Το φως μια αντανάκλαση.

 

Συνεπώς

βρίσκεσαι

τρίτος από της αληθείας.

 

 

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα

Η Αναστασία Ν. Μαργέτη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ, του Ιστορικού – Αρχαιολογικού Τμήματος της Φιλοσοφικής Σχολής ΕΚΠΑ και του Μαρασλείου Διδασκαλείου Δημοτικής Εκπαίδευσης. Είναι τελειόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ με κατεύθυνση τη Λογοτεχνία. Άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε παιδαγωγικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων. Υπηρετεί σε Δημόσιο Σχολείο των Αθηνών. Η συλλογή ποιημάτων  Τρίτοι από της αληθείας  είναι το πρώτο της βιβλίο.

 

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το βιβλίο μπορεί, όποιος ενδιαφέρεται, να βλέπει στην ιστοσελίδα:

http://anastasiamargeti.blogspot.gr/

 

"Εφαρμογή Τεχνικών Οργανοχρησίας των Ethnic Frame Drums στα Ελληνικά Ντέφια"

    Η παρούσα Μέθοδος είναι προσαρμοσμένη στις εκπαιδευτικές ανάγκες σύγχρονων διδακτικών αρχών, όπως της δημιουργίας των κινήτρων μάθησης, της πολυαισθητηριακής μάθησης και της ανάπτυξης κριτικής σκέψης.

     Για την καταγραφή των ήχων και των τεχνικών χρησιμοποιήθηκαν στοιχεία της Ευρωπαϊκής μουσικής σημειογραφίας καθώς και πρωτότυπα σημάδια με σκοπό την απροβλημάτιστη ανάγνωση της παρτιτούρας από μουσικούς διαφορετικών παραδόσεων και κουλτούρας.

     Στόχος είναι η παρούσα Μέθοδος να αποτελέσει ένα χρήσιμο βοήθημα για κάθε σπουδαστή Μουσικού Σχολείου ή Ωδείου που ασχολείται με την εκμάθηση των παραδοσιακών κρουστών και γενικότερα για όποιον μουσικό θέλει να αποκτήσει επιπρόσθετες γνώσεις που αφορούν νέες τεχνικές για την οργανοχρησία των Ελληνικών Ντεφιών.

Γεράσιμος Χρ. Σιάσος

_________________________________________

Το βιβλίο προλογίζει ο Glen Velez:

"This book is an important contribution to the art of frame drumming. With carefully thought out material, explanations and progressive exercises, it provides students with all the essential techniques to be an accomplished player.

It has real practical value for the player who is just starting to explore frame drums as well as the advanced player who wants to enhance their skills. The range of information is exemplary and is laid out in a format compatible for beginners or advanced players.

Of course nothing can replace guidance by a good teacher, but this book certainly can be a valuable companion for any journey into the world of frame drumming.

The authors background as a successful performer and teacher makes him an ideal creator of this ambitious and much needed work.

I am sure many students of frame drumming will derive great benefit from the study and immersion in this intensive presentation of frame drum techniques."

Glen Velez
   2015
http://glenvelez.com/


__________________________________________

ISMN 979-0-9016091-2-9
Διαστάσεις: 297 × 210 mm (Α4)
Σελίδες: 153
Έγχρωμες φωτογραφίες:146

Η τιμή πώλησης του βιβλίου είναι 15Ευρώ*+έξοδα αποστολής.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο email: siasos.gerasimos@gmail.com

*Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.

Εξώφυλλο της Μεθόδου.jpg
JPG Image 33.7 KB
Προεπισκόπηση της Μεθόδου.pdf
Adobe Acrobat Document 2.7 MB
Μια ματιά στο βιβλίο της Λήδας Βαρβαρούση «Τι ρόλο παίζει αυτή η αγελάδα;» και στο πρόγραμμα «Ζωγραφηγήσεις με τη Λήδα»!
Θάλεια Καλλιαντα, Δασκάλα, Δασκάλα Δράματος/Θεάτρου, MA: Drama In Education
 

Οι τίτλοι των βιβλίων της σειράς «Τρελοδαγκωνίτσες» της Λήδας Βαρβαρούση πολλές φορές προκαλούν το γέλιο ή τη διάθεση να τους σατιρίσεις. Όταν όμως ανοίγεις το βιβλίο, ανακαλύπτεις ότι υπάρχουν και άλλα σημαντικά θέματα να δεις: δυο ιστορίες ξετυλίγονται μπροστά σου: η ιστορία του κειμένου και η ιστορία της εικονογράφησης. Η δεύτερη ιστορία εμπλουτίζει την πρώτη και ίσως αυτό να γίνεται με τόσο καλό τρόπο, που να επέτρεψε στην ΙΒΒΥ Ελλας να προτείνει τη Λήδα Βαρβαρούση ως την Ελληνίδα υποψήφια για το Βραβείο Άντερσεν 2016, το επονομαζόμενο Νόμπελ της Παιδικής Λογοτεχνίας.
 
Στο Νο11 βιβλίο της σειράς που έχει τίτλο «Τι ρόλο παίζει αυτή η αγελάδα;» συναντάμε μια ηρωίδα που έχει χάσει τον εαυτό της μέσα στην κατανάλωση. Την ενδιαφέρει αποκλειστικά και μόνο η εξωτερική της εμφάνιση. Κοιτάει πάντα να κάνει ό,τι κάνουν οι άλλοι χωρίς ούτε μια στιγμή να αναρωτηθεί τη υπάρχει μέσα στην ψυχή της. Θέματα που αφορούν τους μαθητές μας, αλλά και εμάς τους ίδιους δοσμένα με ένα ιδιαίτερα χιουμοριστικό και προσιτό τρόπο.
Οι εικόνες της Λ. Βαρβαρούση που με τόση λεπτομέρεια μας παρουσιάζει τη ζωή της ηρωίδας – αγελάδας, τη διάθεσή της και τα συναισθήματά της που τροποποιούνται με την εξέλιξη της ιστορίας, είναι διεισδυτικές και συγχρόνως απολαυστικές. Από τη στιγμή δε που αρχίζει το “πάρτι” της μεταμόρφωσης με τον χαμαιλέοντα το βιβλίο απογειώνεται. Το σχήμα της αγελάδας γίνεται αέρινο και προσαρμόζεται σε χιλιάδες ρόλους, ο δε χαμαιλεων βρίσκει τον “μάστορά“ του στη μεταμόρφωση και τελικά βοηθάει την αγελάδα να βρει τον εαυτό της και να ανακαλύψει το ταλέντο της. Το βάθος και η εκφραστικότητα των εικόνων φανερώνουν πλέον την εμπειρία της εικονογράφου.

Η εικόνα που εμφανίζονται οι αγελάδες θεατρίνες είναι ιδιαίτερη καθώς αποτελεί υπόδειγμα για την παιδεία μέσω μιας εικόνας, η οποία μπορεί να αξιοποιηθεί ποικιλοτρόπως στην τάξη: Η αγελάδα εμφανίζεται ως Μήδεια, που για τους γνώστες είναι εμφανής η συσχέτισή της με τη Μήδεια της Κάλλας, ως Ελένη και συνδέεται αμέσως με την αρχαία ελληνική τραγωδία, ως Ιππότης από τη Δωδέκατη Νύχτα του Σαίξπηρ, ως Γκόλφω της Δημοτικής Ποίησης, ως ηρωίδα του Ματωμένου Γάμου του Λόρκα και αμέσως δίπλα ως «όρκα» συνδυάζοντας τη ρίμα και την αγάπη της Βαρβαρούση για τα ψάρια. Η συγκεκριμένη εικόνα μπορεί να αποτελέσει ερέθισμα για ένα ολόκληρο διαθεματικό πρόγραμμα, όπου οι μαθητές να χωριστούν σε ομάδες και η κάθε ομάδα να αναλάβει να βρει πληροφορίες για κάθε πρόσωπο της αγελάδας. Να φέρουν αποσπάσματα των έργων και να γίνει μια σύνθεση στην τάξη. Η εικόνα να σταθεί η αφορμή για τα κείμενα, τα κείμενα να σταθούν αφορμή για διερεύνηση και αυτοσχεδιασμό και ο αυτοσχεδιασμός να σταθεί αφορμή για τη δημιουργία μιας ολόκληρης θεατρικής παράστασης! Μήπως έτσι τα παιδιά θα αγαπήσουν τελικά τη λογοτεχνία, την ιστορία, τη γεωγραφία; Αναζητώντας πληροφορίες για τους ήρωες, τις εποχές, τις χώρες, το θέατρο, τα εικαστικά; Μήπως έτσι θα έχουν τελικά περισσότερο ενδιαφέρον; Με τέτοιους βιωματικούς τρόπους ζωντανεύει το ενδιαφέρον και η αγάπη των παιδιών για το σχολείο και τη μάθηση.
Οι επιρροές του Degas στη ζωγραφική της Βαρβαρούση με την κίνηση των ειδώλων και κυρίως του Matisse με τα χρώματα, την κίνηση και τη μεγάλη εκφραστικότητα είναι έκδηλες όχι μόνο στα βιβλία της, αλλά και στη διά ζώσης επαφή μαζί της στο πρόγραμμα «Ζωγραφηγήσεις με τη Λήδα». Το πρόγραμμα αυτό δεν είναι απλώς μια αφήγηση μετά ζωγραφικής. Η Βαρβαρούση αφηγείται μια ιστορία στην οποία προσθέτει και τις ιδέες των παιδιών με τα οποία είναι σε συνεχή συνδιαλλαγή και ταυτόχρονα ζωγραφίζει σε χαρτί του μέτρου τόσο τη δική της αφήγηση, όσο και τα λόγια των παιδιών. Η χρήση της εικόνας, που κρύβει πίσω της μια ιστορία, η εστίαση στη λεπτομέρεια, ο γρήγορος ρυθμός , ο συνδυασμός αφήγησης με το κλασικό τραγούδι -το οποίο και έχει σπουδάσει- εντυπωσιάζει. Εντυπωσιάζει τα παιδιά ως γεγονός. Εντυπωσιάζει, όμως, και τους ενήλικες, εκπαιδευτικούς και γονείς, όταν διαπιστώνουν ότι παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες μπορούν εκ των υστέρων να ανακαλέσουν εύκολα στη μνήμη τους το παραμύθι που άκουσαν και είδαν (και ίσως συμμετείχαν στη σύνθεσή του), αλλά και ότι παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού μπορούν να έχουν και αυτά ανάλογη συμπεριφορά και αντιμετώπιση με τα υπόλοιπα παιδιά! Η σημασία στη λεπτομέρεια και η αξιοποίηση πολλών αισθήσεων και τεχνών στην παρουσίαση της ιστορίας, τόσο στο λόγο, όσο και στη ζωγραφική λειτουργούν σε πολλά επίπεδα και επιτρέπουν το συντονισμό των συμμετεχόντων. Στη συνέχεια, στήνεται στο πάτωμα ένα εργαστήρι ζωγραφικής με τα παιδιά νιώθοντας άνετα να χρησιμοποιήσουν ολόκληρο το σώμα τους, να αποτυπώνουν στο χαρτί σημεία κλειδιά της ιστορίας ή να δίνουν το δικό τους τέλος σ’ αυτήν. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται τόσο ο αναστοχασμός από μέρους των παιδιών για ό,τι άκουσαν, όσο και η αξιολόγηση της διαδικασίας από τον εκπαιδευτικό.
Η λογοτεχνία, η τέχνη, η μουσική και το θέατρο είναι εργαλεία ανεκτίμητα στη μαθησιακή διαδικασία, που όταν τα χρησιμοποιούμε έχουμε μόνο καλά αποτελέσματα. Δημιουργοί υπάρχουν. Αυτό που μένει σ’ εμάς τους εκπαιδευτικούς είναι να τους ανακαλύψουμε, να γνωρίσουμε το έργο τους και να το φέρουμε σε επαφή με τους μαθητές μας. Τα σχολικά βιβλία μας δίνουν αφορμές και το ωρολόγιο πρόγραμμα το επιτρέπει όταν εμείς το θελήσουμε. Οι μαθητές το λαχταρούν και το χρειάζονται. Εμείς το ίδιο. Στις δύσκολες καταστάσεις που βιώνουμε καθημερινά μόνο έτσι θα μπορέσουμε να επιβιώσουμε! Ας συναντήσουμε, λοιπόν, τους δημιουργούς και ας πορευτούμε όλοι χέρι – χέρι στην πορεία της μάθησης.

ΥΛΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ-ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΤΟΥ 2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ

Αξιότιμε κ. καθηγητά,
Μετά από την τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μαζί σας, σας παρέχουμε τις
παρακάτω διευθύνσεις, προκειμένου να σας γνωστοποιήσουμε την καλλιτεχνική
δημιουργία, των μαθητών και των καθηγητών της σχολικής μας μονάδας,
προκειμένου να εντάξετε  στις εκδηλώσεις που προγραμματίζετε και το 2ο
Γυμνάσιο  Διδυμοτείχου.

Θα είναι μεγάλη χαρά και τιμή για το σχολείο μας να εντάξετε στις δράσεις
σας μέρος των δημιουργημάτων  των μαθητών μας σε θέματα σχολικής βίας.
Επίσης, είμαστε στη διάθεσή σας και για τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο
6977240976 (κ. Πασχάλης Αναστασιάδης, Διευθυντής Σχολικής μονάδας) και  στο
email ( <mailto:mspyropoulou@sch.grmspyropoulou@sch.gr).


Ο  ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

Πασχάλης  Π. Αναστασιάδης

ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 20/4/2015 - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΩ στην

Ανοιχτή  ΔΩΡΕΑΝ ομιλία μου,  το Σάββατο 25 Απριλίου στην Αθηναϊδα στο Βοτανικό, στην έκθεση Alterscope, αίθουσα 1, και ώρα 7.00'-7.30'μμ.
Με θέμα:
"ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑ"

Περισσότερες πληροφορίες στα παρακάτω λινκ:


ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ....!!!!

Σας περιμένω με πολλή χαρά να συνταξιδέψουμε!!!


Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι,

 
καλή σχολική χρονιά, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
 
 
Το σχολικό έτος 2013-2014 μέσα από την Ερευνητική Εργασία τμήματος της Β' Λυκείου στο 1ο ΓΕΛ Αρτέμιδας προέκυψε μία πρόταση για επέμβαση στο Αστικό Τοπίο της Αρτέμιδας. Με τους μαθητές μου αναπτύξαμε έναν προβληματισμό για το τί λείπει από την πόλη τους και κυρίως με ποιόν τρόπο θα μπορούσαν να επέμβουν και να αλλάξουν το Τοπίο, όπως αυτοί το οραματίζονται. Ανέλυσαν τις απόψεις τους και αφού εξοικειώθηκαν με το Google Sketch Up (δωρεάν τρισδιάστατο σχεδιαστικό πρόγραμμα, ιδιαίτερα φιλικό προς τον χρήστη) , σχεδίασαν την πρότασή τους.
 
Τα παιδιά κατέθεσαν την πρόταση τους στον πανελλήνιο διαγωνισμό για το Τοπίο E-CLIC "Οι 3 προκλήσεις για το Τοπίο"  και προκρίθηκαν να παρουσιάσουν τη δουλειά τους στο Συνέδριο που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 18 Οκτωβρίου στην Αθήνα. Εκεί θα διεκδικήσουν μαζί με άλλα 9 σχολεία την εκπροσώπηση της Ελλάδας σε μαθητικό επίπεδο στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο που θα γίνει τον Μάιο στην Εσθονία.
 
Ο Διαγωνισμός αναζητά «προτάσεις» οι οποίες χρησιμοποιούν καινοτόμες εφαρμογές της τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνίας (ΤΠΕ) για την απεικόνιση του Τοπίου και την παρουσίαση εναλλακτικών λύσεων και παρουσιάζεται αναλυτικά εδώ :
 
Τα παιδιά του ΓΕΛ Αρτέμιδας προτείνουν την προσθήκη μιας γραμμής τραμ στη Λεωφόρο Καραμανλή, επέμβαση στον υπαίθριο χώρο του Δημαρχείου και διαμόρφωση μιας ξύλινης εξέδρας με έργα κινητικής τέχνης και υπηρεσίες αναψυχής στην απόληξη του άξονα της λεωφόρου Καραμανλή.
 
Αν η ιδέα των παιδιών σας φαίνεται ενδιαφέρουσα, τότε θα ήταν σημαντικό για εμάς να υποστηρίξετε την πρόταση μας εδώ:  http://e-clic.ning.com/greece/1 (παρουσιαζεται αναλυτικά με τον τίτλο "Αλλάζουμε το αστικό τοπίο της Αρτέμιδας" ) πατώντας το αστέρι επάνω και αριστερά της πρότασης αφού πρώτα κάνετε sign in με το e-mail σας και ένα τυχαίο password . Μπορείτε επίσης να κάνετε like στο facebook.
 
Οποιοδήποτε σχόλιο σε σχέση με την πρόταση μας κάτω από την παρουσίαση μας, θα ήταν χρήσιμο!
 
 
 
Σας ευχαριστώ πολύ,
 
 
 
Φιλικά,
 
 
Μαρίνα Γρηγοροπούλου,
 
Αρχιτέκτων Μηχανικός ΠΕ12.02

θ' - A Bendir Solo

Το « θ΄ » είναι μία μουσική σύνθεση του Γεράσιμου Σιάσου για solo Bendir, που όπως και τα προηγούμενα solo του, «FourSteps From Epirus» και « ζ' » για Ηπειρώτικο Ντέφι και Riq αντίστοιχα, αναπτύσσεται έχοντας ως βάση στοιχεία της Ελληνικής ρυθμολογίας. Επιπρόσθετα, φανερώνει και αναλύει τις ιδιαίτερες τεχνικές που έχουν αναπτυχθεί και εφαρμοστεί στην οργανοχρησία του Bendir από οργανοπαίχτες διαφόρων μουσικών αντιλήψεων και πολιτισμών που έχουν εντάξει αυτό το frame drum στη μουσική τους παράδοση.
 
Το παρόν score αποτελείται από τρία μέρη. 
 
Στο πρώτο μέρος γίνεται μία περιγραφική παρουσίαση των τεχνικών οργανοχρησίας που χρησιμοποιούνται καθώς και τον τρόπο καταγραφής τους στην παρτιτούρα. Για την καταγραφή χρησιμοποιήθηκαν στοιχεία  της ευρωπαϊκής μουσικής σημειογραφίας καθώς και πρωτότυπα σημάδια με σκοπό την απροβλημάτιστη ανάγνωση της παρτιτούρας από μουσικούς διαφορετικών παραδόσεων και κουλτούρας.

Το δεύτερο μέρος αποτελείται από τη παρτιτούρα του « θ΄ ».

Το τρίτο μέρος αποτελεί η ηχογράφηση του « θ΄ » από τον Γεράσιμο Σιάσο. Η ηχογράφηση διατίθεται ελεύθερα στο διαδίκτυο στην διεύθυνση: www.krousta.com


 

Για τον Συγγραφέα
 
Ο Γεράσιμος Σιάσος γεννήθηκε στην Αθήνα και από την παιδική του ηλικία ασχολείται με τη μελέτη της Μουσικής Τέχνης. Είναι κάτοχος Διπλώματος  Σύνθεσης  και έχει μαθητεύσει στα frame drumsμε τους Νικόλαο Φορλίδα, Glen Velez και NScott Robinson. Από το 2001 διδάσκει Ελληνικά παραδοσιακά κρουστά στο Μουσικό Σχολείο Αγρινίου. Επίσης εργάζεται ως εκπαιδευτής ενηλίκων στα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης του νομού Αιτωλοακαρνανίας, του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης, σε προγράμματα  μουσικής παιδείας και μουσικοθεραπείας.

Είναι διοργανωτής και καλλιτεχνικός διευθυντής του πρώτου και δεύτερου Frame Drums Meetingστην Ελλάδα (Greek Frame Drums Meeting).

Είναι συνθέτης των solo:
«Four Steps From Epirus»
 « ζ’ »
 « θ’ »